Job 3 van 5


Report this listing

Solliciteren



Medewerker Contact Center


Functie

U maakt deel uit van een team dat instaat voor de telefonische eerstelijnsdienstverlening . Een opleiding op de werkvloer is voorzien.

Jouw profiel

U volgde hoger secundair onderwijs , hebt een goede kennis van het Frans en bent bereid de inspanning te leveren om de toepasselijke regelgeving te assimileren. U bent contactvaardig , beantwoordt graag en met gepaste vriendelijkheid oproepen (100 en meer per dag). Ervaring in een contact (call) center is vereist.

  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)

Aanbod

Wij bieden een contract van onbepaalde duur met een marktconform loon, aangevuld met o.a. maaltijdcheques, eindejaarspremie, een groeps- en hospitalisatieverzekering, een 35-urenweek met flexibele werkuren voor een evenwichtige balans werk-privé. Je wordt tewerkgesteld in de hoofdzetel op wandelafstand van het Centraal Station.

Solliciteren

Serge Grégoire
025069611
jobs.bra@solidaris.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht